یکی از برندهای وارداتی شرکت مفتاح رهنورد ، تویوتا میباشد.
نوشته شده توسط : سمیرا میرکاظمی

یکی از برندهای وارداتی شرکت مفتاح رهنورد ، تویوتا میباشد.


اعتبار این برند در دوام و قابلیت اطمینان را یدک می کشد، اما تویوتا نیز مانند سایر خودروسازان جهانی به دلیل سخت گیری در قوانین محیط زیست، ناچار به استفاده از موتورهای کم حجم توربو شده است
.

از این رو شاید نسل تازه خودروهای لکسوس و تویوتا نتوانند مانند مدل های قدیمی خود قابل اعتماد و تخریب ناشدنی ظاهر شوند، بنابراین در انتخاب این مدل ها باید فارغ از نگاه کلاسیک به دوام محصولات تویوتا، به مسائل دیگری نیز توجه کرد که متاسفانه NX در این زمینه ها چندان بهتر از سایر رقبا عمل نمی کند و از طرف دیگر به دلیل عرضه گسترده به بازار داخل کشور در ماه های اولیه دچار حباب قیمتی شده و حالا با افت قیمت مواجه است.

شرکت مفتاح رهنورد به عنوان یکی از مطرح ترین واردکنندگان خودرو نقاط مثبت این خودرو را طراحی خارجی چشمگیر و مدرن، کابین لوکس، نرم و بی صدا در ترافیک بر می شمارد .

وشرکت مفتاح رهنورد : سواری نسبتا خشک، پیشرانه هیبریدی بی روح و ملال‌آور، مصرف سوخت نسبتا بالا و کاهش میزان دوام پیشرانه توربو در مقایسه با پیشرانه های قدیمی و مشهور تویوتا با عمر بسیار زیاد وحساسیت به کیفیت بنزین و روغن را جزنقاط ضعف این خودرو میداند .

http://meftahrahnavard.com/portal/fa-ir





:: برچسب‌ها: مفتاح رهنورد , تویوتا لکسوس nx , نقاط مثبت لکسوس nx , مصرف سوخت لکسوس , موتور کم حجم , قوانین محیط زیست , رقبا خودرویی ,
:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: